جمعيه رساله لاعمال الخيريه بطنطا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تشرفت بكم ، ولســـــــــــــه هيحصلي الشرف كمان وكمان

4 مشترك

تشرفت بكم ، ولســـــــــــــه هيحصلي الشرف كمان وكمان Empty تشرفت بكم ، ولســـــــــــــه هيحصلي الشرف كمان وكمان

مُساهمة من طرف طاهر الخميس سبتمبر 11, 2008 8:34 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اخواني وأخواتي اللي لسه ما اتشرفتش بمعرفتهم بعد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وبعــــــــــــــــ،،،،،،،،،،،،ـــــــــد
لا يسعني إذ كان لي شرف المشاركة في جمعية رســـالة الخيرية أن أتقدم بكافة كلمات الامتنان والشكر والتقدير لما بدر لي من أول وهلة من مقدمي لهذه الجمعية التي أحسبها للخير وفي الخير وعلى الخير ، ولا أزكي على ربي أحداً
ولن أسهب في سرد الكلمات التي قد تبدوا جوفاء فما زلت في بداية فترة ليست بالكبيرة وإن كنت قد ندمت على عدم الانضمام منذ أن سمعت بكم من زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
Sleep
ولكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن وآهههههههههههههههههههههههههههه من ولكن هذه
لدي والله أعلم بعض ( وبعض كبيــــــــــر ) من الطموحات والآمال والأفكار التي تنتهز هذه الفرصة وتخرم دماغي كي تقفز وتدخل الى الجمعية وترى طريقها الى النور طبعا والله وحده أعلم يحيطها الإخلاص والرغبة في التقرب الى الله وإلى كل من حرمه المولى من نعمة منها الله على وعلى من هم يتمتعون بالصحة والعافية والستر ، وهي زكاة عن صحة من وفقه الله للصحة وهداه وشفاه من المرض ومن عليه بنعمة المال والستر .
ولا أطيل عليكم أيها الأخوة الأعزاء ولي معكم ان اراد الله لقاء على الخير وفي الخير وبالخير
see you
أخوكم
طاهر وبس
أحدث عضو في جمعية رسالة الخيرية
طاهر
طاهر
عضو جديد
عضو جديد

تشرفت بكم ، ولســـــــــــــه هيحصلي الشرف كمان وكمان Empty رد: تشرفت بكم ، ولســـــــــــــه هيحصلي الشرف كمان وكمان

مُساهمة من طرف ملاك الخميس سبتمبر 11, 2008 11:06 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا ومرحبا بالنبض الجديد بالجمعية
اسمح لنبض ضعيف بالجمعية استقبالكم وتهنئتكم بعزيمتكم واحلامكم الطيبة جعلها ربي في ميزان حسناتكم وتقبل من الجميع صالح الاعمال خالصا لوجهه الكريم
كما اسأل الله الهمة والارادة والثبات لتحقيق الاحلام والطموح امين يارب العالمين

كل عام وحضرتك بخير
ملاك
ملاك
مشرف المنتدى التربوى
مشرف المنتدى التربوى

تشرفت بكم ، ولســـــــــــــه هيحصلي الشرف كمان وكمان Empty رد: تشرفت بكم ، ولســـــــــــــه هيحصلي الشرف كمان وكمان

مُساهمة من طرف حاملةالمسك الخميس سبتمبر 11, 2008 8:59 pm

إحنا كمان إتشرفنا بيك ..وأسعدنا كمان إنضمامك لجمعيتنا ومنتدانا ورسالتنا... وإن شاء الله تكون إنت وزملائك من المتطوعين المخلصيين لله سبب فى تقدم الجمعية وإتساع أنشطتها
حاملةالمسك
حاملةالمسك
مشرف عام
مشرف عام

مُساهمة من طرف مي الثلاثاء سبتمبر 16, 2008 3:19 pm

السلام عليكم ورحمه الله بركاته
انا بس حبيت القي التحيه لكل اعضاء المنتدي الجدد اللي انا برده منهم ويارب يجمع شباب المسلمين دايما في الخير
بس انا ليا طلب انكو تدعو ربنا "اللهم ايقظ شباب المسلمين"
عشان الشباب سكرانين وان شاء الله يجعلنا سبب اننا نصحيهم بس ده بخطه مدروسه مع بعض ...ارجو انكو تخدو موضوعي بجديه ....سلامي لكم مره اخري Very Happy
مي
مي
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمة من طرف ملاك الثلاثاء سبتمبر 16, 2008 3:44 pm

اللهم اهدنا واهد بنا يارب العالمين
تشرفنا بالنبض الجديد مي Very Happy
ملاك
ملاك
مشرف المنتدى التربوى
مشرف المنتدى التربوى